Centrul Gifted Education

sâmbătă, 26 noiembrie 2011

eu.....................


As vrea sa te strig dar nu am putere.
Am inima arsa si pling de durere
Iubirea mea e un izvor de suspine
Ce naste din dorul aprins pentru tine.

IMAGINI


Am sufletul trist,ranit si pustiu
Caci dorul din mine cu tine vrea sa fiu
Doar lacrimi ,dor si_o dulce amintire
Din tot ce_a ramas.O trista amagire.


SA SE SFARME MUNTII - .te iubesc

Imi este teama sa te iubesc stii bine Si tot imi spui ca e tarziu Sunt intre noi atat de multe ce ne despart .Deaceia nu vreau sa le mai stiu.Singuratatea urla-n mine Si-mi umple gandul de fiori Mi-e teama sa te las aproape N-as suporta ca sa te pierd .Atunci de patru ori. Si numar pasìi pa-n la tine Ma-ncurc si-o iau de la-nceput .Urasc desertul dintre noi Ca mai facut sa te iubesc Atat de mult cum n-as vrut.Dece in dragoste-i durere ?Oare distanta e de vina? De ce nu merg spre fericire ?Si pierd iubirea care-mi deschide drumul catre lumina
?




_LOVE_ROMANTIK - romantico



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu